Czy warto jeszcze organizować wigilie firmowe w hotelu?
Imprezy firmowe, wydarzenia okolicznościowe czy integracje to dla wielu pracowników wyznacznik komfortowych warunków pracy. Jeżeli takie wydarzenia pracodawca organizuje, oznacza jedno – dba o klimat w firmie i oczywiście dba o swoich pracowników.
Wigilia firmowa w hotelu? Czy warto?
Wigilia firmowa, to impreza, na którą wszyscy czekają. I nie chodzi tutaj tylko o prezenty i ten cały świąteczny, niezwykle przyjemny czas. Koniec roku to szczególny czas w wielu przedsiębiorstwach. Czas podsumowań, rozliczeń, wręczania premii i nagród.
Tak to ostatnie zdecydowanie jest najbardziej przyjemne, a w otoczeniu bożonarodzeniowych dekoracji, to dopiero bajka. Prawdziwa gwiazdka, tylko wcześniej z kolegami z pracy. Czyli po prostu wigilia firmowa.
Organizacja takiego wydarzenia to nie tylko okazja do podsumowania mijającego roku pracy, ale również okazja do spotkania się ze współpracownikami na gruncie prywatnym. Świąteczna atmosfera, wyśmienite dania i ten klimat.
Czy taki efekt uda się uzyskać, organizując wigilię firmową w budynku, w którym na co dzień pracujemy? Czy w pełni oddamy ducha świątecznego spotkania – jeśli na chwilę odejdziemy od biurek i w pokoju szefa, będziemy na szybko celebrować wigilię firmową? Odpowiedź na to pytanie, chyba nie zaskakuje?
W tym artykule zdradzimy Wam, dlaczego imprezy firmowe w hotelu, w tym przypadku wigilię firmową warto zorganizować w hotelu. Taki ośrodek daje nam naprawdę sporo możliwości. Nie wspominając już o doświadczeniu hotelarzy. To prawdziwi eksperci od biznesowych eventów. Hotele biznesowe już w październiku publikują oferty i pakiety wigilijne, jest więc sporo czasu, by się z nimi zapoznać i wybrać najlepszą dla nas. W końcu i tak najważniejszy jest termin, a tych jest dosyć mało w grudniu. Jak wybrnąć z tej sytuacji? Po prostu już w październiku zarezerwować dogodny dla firmy termin. Zanim jednak rezerwacja, sprawdźmy, co dokładnie znajduje się w takim wigilijnym pakiecie dla firm.
Który pakiet wigilii firmowej wybrać?
Zapomnijcie o opłatku firmowym trwającym 15 minut, krótkiej przemowie szefa i powrocie do pracy na ostatnie 2 godziny. Wigilia firmowa w hotelu, tak nie wygląda. Wasz „opłatek” to wyjście z firmy, to będzie taki wyjazd integracyjny. A kto wie, może niektórzy zdecydują się nawet na kilkudniowy wyjazd wigilijny. Tak, tak go nazwijmy. Przejdźmy teraz do konkretów, co dokładnie znajdziemy w pakiecie wigilijnym dla firm.
Jeżeli naprawdę chcemy zbudować magiczną atmosferę świąt ze swoimi współpracownikami, zorganizujmy kolację firmową poza firmą. Nasza propozycja to hotel w malowniczej, leśnej lokalizacji. Iskrzący śnieg pod butami, bajkowe białe puchowe dekoracje na drzewach. Tak, zdecydowanie w takim miejscu można poczuć magię świąt.
Zacznijmy od cen. Bo to one z reguły zadecydują o wielkości planowanej kolacji firmowej. Pakiety, które znaleźliśmy, dzielą się na dwie opcje. Pierwsza to obiad wigilijny – średnia cena to od 75 zł/brutto/os. Druga opcja to uroczysta kolacja wigilijna – koszt oscyluje od 120 do 170 zł brutto/os.
Jeżeli organizacja i planowanie firmowej wigilii to zadanie, które planujecie już na początku roku (to dobrze, lubimy takich organizatorów), możecie liczyć na specjalne ceny. Przesłanie ofert to hoteli z prośbą o wyceny może okazać się strzałem w dziesiątkę. Rezerwując taki wigilijny pakiet na początku roku, może wynegocjować specjalne ceny lub dodatkowe atrakcje z rabatami.
Wróćmy do samego pakietu – co się w nim znajduje?
We wskazanej cenie otrzymujemy salę na wyłączność do godziny 23:00. Pracownicy hotelu zadbają o świąteczny nastrój. Co to dokładnie oznacza? Oczywiście zgodnie z tradycją: świąteczna aranżacja stoły, sianko, opłatek, jemioła, wspólne ubieranie choinki. Do tego tradycyjny obiad lub kolacja wigilijna oraz koncert polskich kolęd. Co zrobić z resztą wolnego czasu? Oczywiście w programie powinny znaleźć się jeszcze: część techniczna tj. przemowy najważniejszych osób w firmie, wręczenie nagród. Czy znajdzie się jeszcze czas na świąteczne atrakcje? Co powiecie na zimowy kulig, wspólne dekorowanie pierników? A może wieczorna dyskoteka z DJ-em? Nie zapomnij przy przesłaniu ofert dopytać o dodatkowe świąteczne atrakcje dla pracowników.
Hotele idą jeszcze o krok dalej i proponują firmom świąteczne, personalizowane upominki. Oczywiście taka atrakcja wymaga wyceny indywidualnej, ale w tej kwestii hotelu służy pomocą. Dla pracowników Twojej firmy może wyczarować bombki i babeczki z logo firmy oraz vouchery prezentowe.
Pomysłów na organizację wigilii firmowej, jak widać, nie brakuje. Z pomocą doświadczonej obsługi hotelu, zorganizujecie niezapomniane firmowe wydarzenie pełne rodzinnej, świątecznej atmosfery. Jeżeli szukasz hotelu na takie wydarzenie, sprawdź ofertę Centrum MOLO.